Extra tungt..

Idag är en sån där dag. En sån dag då allt känns extra tungt. Lite kämpigare att gå ur sängen, lite kämpigare att gå morgonpromenaden och lite kämpigare att ta tag i disken. Energin är slut. 
 
Det är såna här dagar som hjärtat och hjärnan krigar med varandra. Hjärnan säger att jag ska låta drömmar förbli just det - drömmar. "Du kommer ändå aldrig orka förverkliga dom". Sedan kommer hjärtat och säger att kom igen. Det är bara en tid just nu det känns såhär - du fixar det. 
 
Allt tankemässigt flängande gör mig trött och jag hatar känslan när självtvivlet kommer. 
 
Tog i alla fall ta med mig min stjärna ut på en härlig promenad i skogen. Frisk luft och motion gör alltid gott. Att se min Rex lycklig gör också väldigt, väldigt gott! Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför något bra program och ta det riktigt lugnt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0