en liten presentation..

Efter en tids paus så kände jag att det var dags att återuppta skrivandet igen!
 
Jag heter alltså Amanda, fyller snart 20 år och är född och uppvuxen på västkusten. Jag delar mitt liv tillsammans med världens bästa Björn och min ettåriga hovawarthane Rex. På gården bor också två katter och en hel flock med höns samt mängder med dammråttor.
 
Jag brinner för alla sorters djur men framförallt för allt som har med hundar och hundsport att göra. Hoffetrollets Chester, Rex, är min tredje hund men den första som jag satsar på att komma riktigt långt med. Han är en stor, otroligt pigg och extremt arbetsvillig hane med en rejäl motor, stor portion kamplust och är framförallt en underbart vänlig och trogen vän som aldrig sviker.  I nuläget ligger fokusen på lydnadsklasserna och självklart brukset som mitt hjärta klappar extra hårt för. När han har vuxit färdigt är det tänkt att vi börja med draget.
 
 
 
Utöver hunderiet är min tvåbenta kärlek, vänner och träning det som värmer mitt hjärta. Jag är en riktig hemmatjej som för det mesta har på mig byxor av märket fjällräven med håret i en slarvig knut och som älskar att pyssla med våra djur och mysa även om jag inte tackar nej till en kväll i finkläderna, vinflaskans och skrattens tecken.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0