Happiness often sneaks in through a door you didn't know you left open..

Lyckan är helt jävla total! Den första april flyttar vi in i huset och blir dalslänningar. Vi var där och promenerade med Rex i söndags, kollade av området. Sjön ser man från köket och det är stora ängar runt omkring. Skogen var helt fantastisk med vattenfall och fina stigar. Åh, jag är kär!
 
Energin börjar komma tillbaka och glädjen likaså. Det här var ett besked som jag verkligen, verkligen ville ha! Det finns nog få ställen som slår där vi bor nu, med havet nedanför och skogen bakom, men vi vet att denna situationen inte är hållbar i längden så detta blir helt perfekt för oss. 
 
Nu ska jag äta upp min frukost, ta en långis med hunden och sedan åka iväg och studera ett par timmar. På fredag går jag på julledighet i tre veckor och det kommer bli underbart! Jul och nyårsfirande, besök på en cane corso kennel och MyDog. December levererar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0