never let the fear of striking out keep you from playing the game.

Igår var jag medbjuden till Carlia hotel med älskling och hans kollegor! Fyrarätters, julshow och mängder med skratt. Jag var chaufför så jag höll mig till vatten, men jag hade faktiskt kul ändå! Alltid roligt att se vuxna människor släppa loss efter några drinkar, haha. Jag som vanligtvis är klädd i hundförarbyxor, tjocktröja och med håret i en slarvig knut kände mig faktiskt riktigt fin i en svart spetsklänning, tights och piffigt smink.
 
Blev påmind om att det faktiskt snart är jul och nyår - herregud. Det här året sa svisch! Jag vet att det är klyschigt att varje nyår lova sig själv massor av saker som aldrig blir av. Men idag har jag verkligen tänkt till! Det är inte börja äta nyttigt och träna, även om det inte skulle skada ;) Det är inte att vara nykter ett helt år eller bli en bättre människa. Det handlar om att utmana rädslorna som jag har. Inte vanliga rädslor som spindlar, ormar eller mörker, utan obearbetade händelser som fortfarande stör mig i min vardag.
 
Att våga utmana rädslorna och sedan komma över dem, är inte det ett bra nyårslöfte?!
 
 
Imorgon ska vi tillbaka till drömhuset för att kika en gång till, det pirrar i magen! Sedan ska jag iväg till DinHundskola och umgås med människor som jag kan tjata hund med ut i oändligheterna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0