äntligen fredag..

Började dagen hos veterinären där Rex fick sin ettårsspruta! Han var som vanligt helt oberörd av nålen och fullt frisk. 41 kg.  Min kille är stor och större kommer han bli<3
 
Slappar just nu i soffan efter en skön promenad i skogen. Känner mig trött och sliten och jag har mängder med tvätt att ta itu med, så samlar lite kraft framför en fängelsedokumentär! Glada nyheter är att jag har anmält mig och Rex till två kurser som börjar efter nyår och våran lydnadsträning går jättejätte bra. Har lärt mig så otroligt mycket det senaste om hundträning och provat nya metoder, bland annat externbelöning och omvänt lockande. Hur bra som helst!
 
Det här inlägget blev rörigt och det beskriver bra hur jag känner mig just nu haha. Dags att ta itu med tvätt och städ, sen ska jag unna mig några glas vin ikväll. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0