a mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions.

Har varit en helt underbar dag, trots att jag vaknade upp med lätt huvudvärk efter gårdagens vinglas.
 
Gick en härlig morgonpromenad i solskenet med min kära hund som fick spurta omkring med sin newfie kompis och åt en riktigt god lunch bestående av ugnsbakad lax, pressad potatis och tsatsiki. Herre mina gudar vad gott det var! Mätta och belåtna brummade jag och min älskling in till maxi och storhandlade, så nu är kylen och frysen proppad med god mat som vi kan njuta av under veckan.
 
På måndag är det dags för föreläsning, temat är beteendets abc och syftar självklart på hundar! Ska bli riktigt intressant och kul, jag ska ha mitt rosa block och pennan i högsta hugg under de två timmarna och bara suga åt mig all information och kunskap som en tvättsvamp. 
 
Resten av kvällen blir lugn med filmtittande, rostmackor och mjukisbyxor.
 
a mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0